Friday 26 August 2011

Kesalahanku

Aku sedar atas kesalahanku.. Kesalahan yang sangat teruk sehingga menyebabkanmu hampir membunuh diri..

Aku mendustaimu dengan janji-janji palsu.. Sudah berapa kali aku memungkari janjiku.. Terasa diri sungguh bodoh.. Aku tidak meminta lagi satu peluang, malah diri ini tidak layak untuk menerima sebarang peluang.. Aku cuma mahu meminta maaf darimu..

Walaupun aku sia-siakan kepercayaanmu, kau masih bertimbang rasa dan memberi satu lagi peluang.. Sungguh aku amat berterima kasih padamu..

Kau berkata,'semua orang layak diberi peluang terakhir'.. Aku masih rasa yang aku tidak layak untuk diberi peluang terakhir.. Masih lagi rasa bersalah..

Ok, kita akan mulakan kisah baru.. Lupakan segala kisah lama yang telah berlaku.. Walaupun sukar, aku tahu yang kita mampu lakukannya..

New chapter, let's forget our bad memories okay? Smile please ? :)

~Nadia.


Terima kasih :)

No comments:

Post a Comment