Saturday, 13 August 2011

Perasaan.

"Alah, ko ngan Muammar tu x lme la.. X lme lg clash la tu."

Aku dah bosan dengar orang cakap macam ni.. Mujurla aku ni penyabar, kalau x memang dah kena maki.. Percintaan aku bukan cinta monyet.. Cinta monyet tu untuk orang x matang je..

Kami bercinta seperti dewasa.. Chewah, tapi memang betul pun.. X seperti pasangan remaja yang lain.. Kebanyakannya bercinta hanya untuk memuaskan nafsu.. Dan ada sesetengah lelaki yang suka mempermainkan perasaan perempuan.. "Tukar pmpuan mcm tukar baju".. Aku pantang betul orang macam ni..

Walau kasar macam mana pun seseorang perempuan itu, dia masih mempunyai hati dan perasaan.. Harga diri seorang perempuan tidaklah murah sehingga seorang lelaki boleh memainkan perasaannya..

Ingatlah, jangan sesekali memainkan perasaan perempuan mahupun lelaki..


~Nadia


Terima kasih :)

No comments:

Post a Comment